My own story - Day 1

Zaterdag 31.03.2018

Ik ben dus officieel mijn dagboek kwijt en dat is een ramp. Hoe kan ik mijn gedachten loslaten en alles even ventileren? Wat als iemand mijn dagboek vindt en het begint te lezen? De vreemdste dingen staan erin, want mijn gedachten staan niet stil. Omdat ik dus een nieuwe uitlaatklep nodig heb voor deze gedachten, is dit het eerste artikel op mijn nieuwe blog. Een blog waarop ik mijn gedachten de vrije loop laat gaan, vertel wat ik heb meegemaakt, maar vooral probeer om iets te betekenen voor mensen die misschien dezelfde dingen denken en meemaken.

Ik weet dat het tegenstrijdig is, dat ik daarnet zei dat het erg zou zijn als iemand in mijn dagboek zou lezen en dat ik nu al mijn gedachten op het internet zet. Dat klopt. Maar! Nu heb ik wel controle over wat mensen van mij lezen en weet ik een beetje wie er deze dingen over mij weet. Snap je? Nee? Dat is niet erg, zolang ik nog kan volgen, is het goed. 😊

Ik ga mezelf even voorstellen, maar ook niet te lang, want ik vind niet dat dat heel belangrijk is. Ik ben Mirte, ik ben 17 jaar en ik hoop ooit met schrijven iets te bereiken. Ik heb ook nog een blog met mijn beste vriendin Amber, Story Tellers. 

De reden waarom ik deze blog ben begonnen, is omdat ik dus een uitlaatklep zocht voor mijn gedachten. Maar ook omdat ik iets wil betekenen voor iemand. Ik wil dat er jongens of meisjes uitkijken naar mijn volgende artikel, omdat ze zich kunnen herkennen in wat ik zeg en dat we samen kunnen praten maar vooral lachen!

Zo, dit was het eerste artikel. Hopelijk tot snel!

Dikke kus,

Mirte xxx

Reacties

Populaire posts