Voor Bompa - Gelukkige verjaardag aan mijn grootste held

 


Zaterdag 22.07.2023

'Grootste held, beste vriend' - Voor Bompa 

3 jaar geleden schreef ik dat ik wat meer tijd wou kopen.
Omdat ik bang was.
Bang voor het moment dat
jij er niet meer was
en ik hier alleen bleef.

Dat ik het alleen moest doen.
In mezelf moest geloven.
Mijn eigen grootste held,
beste vriend
moest zijn. 

8 maanden geleden stopte de tijd
en ging ik alleen verder.

Maar ik zie je. Ik voel je.
Ik hoor je.
Overal.

Ik wil je alles vertellen
tijdens ons volgende gesprek.
Ik zeg het heel de tijd tegen mezelf.
"Tot één van de dagen"
en in de tussentijd draag ik alles aan je op.

Ik leef voor jou.
Voor mij.
Mijn grootste held.
Beste vriend.
Jij en ik
voor altijd.

Gelukkige verjaardag, liefste Bompa.
Ik doe 83 wensen voor jou, voor mij
                                            voor ons. 


Reacties

Populaire posts